Καλως ορίσατε!

Bilaros and Defex.Οι απόψεις μας για ό,τι μας ενδιαφέρει!Δηλαδή το gaming...εεε,ναι μόνο αυτό...

Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Extreme Makeover:Team Fortress 2 edition

Δεν μου κολλάει άλλος τίτλος για αυτό το θέμα.Πραγματικά πρόκεται για μεταμόρφωση.Βέβαια μιλάω για ένα απο τα καλύτερα multiplayer games,το Team Fortress 2.Με αφορμή το νέο engineer update γράφω αυτό το post,μπας και καθαρίσει το κεφάλι μου λιγάκι απο αυτά που είδα...

Για όσου δεν έχουν ασχολήθεί με το παιχνίδι,θα σας πω τι εστί class update.Το παιχνίδι όταν πρωτοξεκίνησε είχε 9 παίχτες,9 διαφορετικές classes,η κάθεμια με διαφορετικές ικανότητες,ιδιοτροπίες και φυσικά,όπλα.Οι developers(βλ. Valve),αποφάσισαν μετά απο λίγο χρόνο να δώσουν νέα πνοή στο παιχνίδι και κυκλοφόρησαν τα πρώτα class updates(αν δεν κάνω λάθος,το πρώτο πρέπει να ήταν το Medic&Heavy update).Αυτό σήμαινε πως χαλούσε η ισορροπία στο παιχνίδι,καθώς οι τακτικές που ακολουθούσαν οι άλλες κλάσεις για να εξουδετερόσουν την άλλη χρειάζονταν αλλαγή,καθώς το υποψήφιο θύμα είχε ένα νέο όπλο που χαλούσε τα σχέδια των αντιπάλων.Για παράδειγμα,μετά το update του,ο heavy έγινε πολύ πιο ικανός σε μάχες μεγάλων αποστάσεων καθώς η Natasha,το νεο του minigun,μπορούσε να κάνει τον στόχο του πιο αργό με κάθε hit.Μπορούσες να δεις Snipers σε τούνελ κοντα στον εχθρό,οι Scouts μπορούσαν να stunαρουν τα θύματά τους και όλοι αναρωτιόμασταν τι μέλλει γενέσθαι με το επερχόμενο update.

Παρασκευή πρωϊ λοιπόν,εγώ και ο Defex(ο οποίος δεν δείχνει σημάδια ζωής στο blog και μάλλον πρέπει να εφαρμόσω το νέο μου σύστημα τήρησης deadlines με το όνομα The Blogwriter),μπήκαμε online για να δούμε περι τίνος πρόκειται το νέο update του engineer.Ο Πάνος αμέσως spawnαρε ως enginner(αφού έχει μια ιδιαίτερη συμπάθεια στο Τεξανό χτίστη),συμπληρώνοντας τον δέκατο στην ομάδα και εγώ βγήκα ως spy,μην χορώντας άλλα sentries η βάση μας.Αμέσως παρατήρησα την νέες δυνατότητες των engies.Μπορούν πλέον να μετακινήσουν τα κτήρια τους ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ στο χάρτη και δεν απαιτείτε πλέον η καταστροφή και η επανακατασκευή τους.Το νέο mini-sentry χτίζεται σε 4 δεύτερα(!),αλλά δεν μπορεί να επισκευασθεί ούτε να αναβαθμιστεί.Το The Wrangler επιτρέπει στο engi να χειρίζεται αυτός υην σκόπυεση του sentry του,κάνοντάς το να βαράει απο μεγάλη απόσταση και μία ασπίδα το προστατεύει ακόμα περισσότερο.Η νέα του καραμπίνα προσφέρει critical hits κάθε φορά που καταστρέφεται το sentry του.

Η ανάγκη προσαρμογής στα νέα δεδομένα εμφανίστηκε γρήγορα.Ποτέ δεν είναι εύκολη,αλλά αυτή τη φορά,πιστεύω πως χρειάζεται ΠΑΡΑ πολύ μεγάλη προσπάθεια.Ώντας Spy,ο Νο1 εχθρός των sentries,πιάστηκα αδιάβαστος.Έκανα ένα backstab 50 μέτρα μακριά απο το senty,έξω απο το κανονικό πεδίο βολής του,αλλά με σκότωσε άνετα,καθώς ο engineer έστρεψε το sentry του πάνω μου με το Wrangler.Δεν άργησε με το αυξημένο του range να με φάει.Στην Goldrush που παίζαμε ενα payload ματς,βγαίνοντας απ'το spawn,είδα 2 lvl 3 sentries στην βάση μας και ακόμα η βόμβα δεν είχε μπει μέσα!

Δεν ξέρω τι άλλο να περιμένω απο αυτό το παιχνίδι.Δεν δηλώνω δυσαρεστημένος.Αλλά ανυσυχώ για τις επιλογές των developers.Ο engineer είναι κλάση ιδιαίτερα περίπλοκη,γι'αυτό και τον άφησαν τελευταίο.Έχω εμπιστοσύνη στην Valve όμως.Δεν θα άφηναν ποτέ να αποσταθεροποιηθεί ολόκληρο το παιχνίδι,όχι με την πείρα που διαθέτουν.Λίγη υπομονή ακόμα...

Α και μιας που είμαστε στο θέμα και μιλάμε για το Engineer,έκανα μια διαπίστωση.Μια διαπίστωση που θα ταράξει την gaming κοινωνια και θα αποσταθεροποιήσει την αρμονία του σύμπαντος.Βουνά θα ισοπεδωθούν,ηφαίστεια θα αναγεννηθούν και ο Αρμαγγεδών θα έρθει μια ώρα αρχίτερα....

Τα παραλέω;Ίσως,ναι,λιγάκι...


Παρατηρείστε την καραμπίνα που κρατά ο engineer στην εικόνα.Μοιάζει πολύ με την Frontier Justice,την νέα καραμπίνα του.Αναμενόμενο,ε;Αρκεί να σας πω ότι το screenshot τραβήχθηκε απ'το trailer του παιχνιδιού για την κυκλοφορία του στα Mac...εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του update...Watson,my dear friend,ετοίμασε τα παράσημα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου